top of page

על הצלחה ושפע

ד"ר שלי רווה

  • תמונת הסופר/תDr. Shelly Rave

לקראת יום האהבה


השבוע יחגגו מיליונים אנשים את יום אהבה. אהבה היא המקור לכח שלנו. אהבה שלנו לעצמינו, למשפחתינו, לחברים ולבני הזוג שלנו. לאהבת בני זוג יש עוצמה אדירה על היומיום שלנו. אם אנחנו חיים בתוך מערכת זוגית אוהבת, תומכת ומפרגנת יש לנו המון כוחות ותעצומות נפש להתמודד עם קשיים, ולהיפך.

לעיתים אנחנו מאוד אוהבים את בני הזוג שלנו אבל לא תמיד מראים זאת בשגרת החיים. כדי למלא את עצמינו ואת בני זוגנו בכוחות מחודשים חשוב שכל יום מחדש נביע את אהבתנו.

כיצד כדאי להביע אהבה בזוגיות?

ישנם שלושה ערוצים להביע אהבה: מילים, מחוות ומגע

מילים, הכוונה לומר לו במילים שאת אוהבת אותו. לפרגן לו, להחמיא לו, להגיד לו מילים מעצימות על בסיס יומיומי. לעיתים לקוחות שואלים אותי. מה להגיד לו שאני אוהבת אותו כל יום? כן!! לגמרי כל יום. זה לא סבון! זה לא מתבזבז (:

מחוות, הכוונה למעשים קטנים ונחמדים כפי שהמשפט אומר :Walk the way you talk, שהפה והמעשה ילכו לאותו כיוון. שהוא יראה במעשים שאת אוהבת אותו. תכיני לו קפה, תזרקי במקומו את הפח, תעשי במקומו קניות. זה לא צריך להיות משהו גדול.

אני אומרת לבעלי, אני לא צריכה משהו גדול, ואני בטח לא צריכה איזה יהלום גדול, ובכלל אני לא אישה של יהלומים. אני מעדיפה משהו קטן. נניח דירה קטנה להשקעה (:

ולבסוף מגע. מגע זה נישוק, חיבוק, ליטוף וסקס. כן. סקס. מה חשוב שנזכור לגבי מגע? תדאגו להפרד כל בוקר כאילו זה היום האחרון שתתראו. למה? כי חיבוק ואהבה ממלאים את הבטן, מגבירים את תחושת המלאות ומפחיתים את תחושת הרעב. לא מאמינות? תנסו לעשות כל יום אהבה ותגלו לבד מה התוצאה ((:

ובואו נדבר לרגע על סקס. פשוט תעשו כמה שיותר. למה? כי זה ספורט וספורט חשוב לבריאות. ושנית, ככל תעשי יותר ככה תכירי את עצמך טוב יותר ותלמדי מה טוב לך. ודבר אחרון, זה הבילוי היחיד שלא עולה כסף.

ולמי שדואגת שמה פתאום היא תעשה את כל זה בשביל בן הזוג. ומה איתו?

אל תדאגי. הוא יחקה אותך. הוא ילמד ממך. את תראי לו את הדרך, והוא ילך אחריך.

שבוע שטוף אהבה!!

שולחת לכולכן מלא אהבה

ד"ר שלי רווה- מנטורית להגשמה עצמית ושפע

15 צפיות
bottom of page